Realitatea Virtuala va ajunge pe Statia Spatiala Internationala (ISS)

SpaceVR un startup din San Francisco a dezvoltat prima platforma de realitate virtuală din lume, care va permite utilizatorilor să experimenteze spațiul la prima mana de pe orice mobil, desktop sau dispozitiv de realitate virtuala. Compania urmareste in prezent scopul de a trimite o camera VR pentru Stația Spațială Internațională pentru a captura un video VR al Terrei din spațiu.

Fiind în spațiu și privind în jos catre Terra, astronautii sunt coplesiti de o realitate uluitoare: planeta noastră este o minge mică, fragilă a vieții, „agățata în vid”, ecranata și hrănita de o atmosferă fina precum o hârtie subțire. Acesta este un fenomen cunoscut sub denumirea generala ”Overview Effect”.

Spațiul este ultima frontieră, și toată lumea ar trebui să aibă o șansă de a fi o parte din explorarea ei si de a ne lasa coplesiti de experienta ”Overview Effect”. Există un val de entuziasm cu privire la explorarea spațiului de către popor, pentru popor, și nu o putem face fără tine. Împreună putem face universul accesibil tuturor, de a inspira următoarea generație de exploratori și de a lua oameni încântați din domenii precum știință, tehnologie, inginerie, arta si matematica.

VR space cameraOverview One – este o camera de realitate virtuala care va fi trimisa pe modulul Cupola, puntea de observație a Stației Spațiale Internaționale (ISS), pentru a captura un video VR imersiv, oferindu-vă șansa de a trai aceeași experiență ca si astronautii.

Camera VR a fost dezvoltata folosind piese din patrimoniu spațiu (senzor CCD și baterii) care să o puna în funcțiune cât mai rapid, ieftin și mai eficient posibil. A fost redus riscul de proiect prin concentrarea atenției pe rezolvarea problemelor umane și de interfață calculator, deoarece timpul astronautului este limitat .

Cum Functioneaza Realitatea Virtuala

Realitatea virtuală, cunoscut si sub numele de VR, este o experiență captivantă 3D, care te face sa simti ca esti de fapt, undeva unde nu ești sau nu ai fost prezent. Ești transportat într-o lume virtuală, care sa te simti cu adevarat o parte din ea.

Ganditi-va la diferența dintre vizionarea unei lansari SpaceX la televizor și sentimentul ca esti de fapt, la vizionarea reala de decolare a rachetei de la Cape Canaveral .

Aceste experiențe sunt livrate cu ajutorul unei casti, cum ar fi Samsung GearVR sau mai varianta economica furnizata de Google Cardboard, care vă permite să priviti în jur și sa observati mediul inconjurator în toate direcțiile.

Casca în sine este un dispozitiv portabil care asezat la ochi, combină toate aceste componente pentru a vă teleporta intr-o altă lume.

Cum va fi capturat continutul potrivit

Există 6 pasi cheie pentru obtinerea acestuia de la concept la realitate:

  • Obtinerea de space-ready: Primul pas in acest proces este de a prototipa și de a trece prin cele trei etape al ciclului de productie (EVT, TVP, PVT).
  • Testarea camerei pe sisteme bazate pe Terra: Este foarte important să subliniem testarea proiectarii oricarui hardware spațial înainte de a fi lansat. Aceasta se va realiza prin lansarea camerei pana la marginea spațiului (60.000 ft), înregistrarea călătoriei și compiland împreună într-o experiență VR uluitoare pentru utilizatori. Acest lucru va permite sa identifice orice probleme cu design-ul hardware și de a îmbunătăți procesul compilat pentru crearea de conținut fără cusur.
  • Trimiterea de piese: După testare, se va realiza o o unitate de zbor ”Overview One” gata de lansare pe Stația Spațială Internațională (ISS) prin NanoRacks. NanoRacks este specializată în transportarea de hardware la ISS și va asigura un loc securizat pentru ”Overview One” pe vehiculul de lansare (cum ar fi Dragon SpaceX sau Cygnus Orbital Science).
  • Lumini, Camera, Actiune: Astronautii vor porni camera pentru a capta imagini de la statia spatiala. Primul loc va filma in interiorul modulului Cupola, puntea de observație a ISS. Puteti observa Terra si ceea ce trece sub tine din acest modul.
  • Depozitare, Incărcare, Descarcare: Camera va fi stocată într-un NanoLab NanoRacks. Acest lucru este în cazul în care se va percepe între utilizări și date downlink.
  • Livrarea de contiunt catre utilizatori: Download de continutul inregistrat si randarea acestuia.